2 Haziran 2008 Pazartesi

haftasonumuz

cumartesi sabah anladım ki bugün hep annemleyim ve güne gülücükler saçarak başladım.babamı işe uğurladıktan sonra annemle keyif yaptık ve babaanneme kahvaltıya gitmek için hazırlandık.Annem kapıyı kitlerken benim uykum geldiği için pek bir hırçın tavrımla binayı ayağa kaldırdım annemde beni sakinleştirmek isterken ayağı kayıp düştük ama bana bişey olmadı öyle sıkı tutmuştu ki annem beni.
Babaannemde kahvaltı yapıldıktan sonra ben uyku moduna girdim annemde fırsat bu diyerek beni babaanneme bırakıp kuaföre gitti oğluş sana ve babana daha güzel gözükiyim dedi sessizce ben duydum ama :)
Dedem bizi dışarı çıkardı şileye yolu üzerinde biryer bulup oturduk.Açık hava oldugu için ben pek mutluydum ama annem fotoğraf makinesini almayı unuttuğu için resimlere poz veremedim.Gittiğimiz yerde Zühtüpaşa İlköğretim Okulunun okuma şenliği varmış palyonçolar vardı ben onlara bakarken öyle kendimden geçmiştimki bir balonda bana hediye ettiler ve annemden izin alarak resmimi çekip etkinlikteki fotoların içine benimde resmimi koymak üzere resim çektiler öylede haşin poz verdim ki :)) eve geldik banyo yaptım ohhh rahatlamıştım.babamda işten geldi deymeyin artık keyfime :) eee sonra uyku vaktii...
Pazar günü ise yine babamızın çalışması nedeni ile annişim bugünü bana ve eve ayırmak istedi.Sabah kahvaltıya ela ablam geldi o tencereleri indirdi bende bunu fırsat bilerek tencerelere doğru ulaşmaya çalıştım.sonra annemle oyunlar oynadık beraber uyduk babamız geldi ve ben babamla oyundan sonra uykuya hazırdım.

Hiç yorum yok: