2 Haziran 2008 Pazartesi

Yağız Efe'nin bugünü

sabah masayı dağıtma aşamasındayım :)
eloş ablam
teyzoşla :)
anneannem salatalık vermiş elime o poz versin ben yiyim :)
teyzoş,eloş ve karşınızda bennn :))
ohhh nasılda mışıl mışıl uyuyorum
babaannemleyim
poz ver yağız efe :)
acaba burda ne yapıyorum ki sanırım altım açık :))

işte burda da Yağız Efe Bey

Bugün oğluşum teyzesi,anneannesi,babaanesi ve ela ablası ile bruncha gitmişler ve oğluşum yeni keşif amacında oldugu için ana koltuğunu istememiş.Gelen giden olunca haliyle inceleme aşamasına girmiş oğluşum.Gün içersindede değişik sesler çıkarmaya başlamış.Sanırım kendi sesini duydukça bağırma konusunda dahada ısrarlı oluyor bu durumda hoşuna gidiyor.çok sevdiği oyuncağından sıkılmış oğluş.Evi aradığımda oğluşun sesi ağlar gibi geldi.anneme yağız efe ağlıyor mu dediğimde'yok kızım gayet mutlu'dedi.Tamam o zaman az da ben konuşıyım dedim.Telefonun hopörlör kısmını açtıktan sonra oğluş sesimi dinlemiş :)) kıyamaz annesi minnoşuna.



Hiç yorum yok: