2 Haziran 2008 Pazartesi

Ek Gıdaya Geçiş

Ek gıda demeyelim de aslında yeni tatlara alıştırma safhasındayız.Kitaplar,internet ve ebevynlere ve dokt.sorma aşamasından sonra baktım ki her kaynak farklı bilgi.Bende bir anne olarak kendime yeni bir metod belirleyerek oğluma farklı tatlara başladım.Dün havuç suyunu verdim.Bu işlemi aşama aşama oğlumun karşısında yaparak neler yaptığımı,tadını ve yedirirken faydalarını anlattım başta suratını ekşitsede yemeye devam etti :) Daha sonra su vermek istedim ama pek keyifle yaklaşmadı su olayına :( zamanla alışacaktır.Bu aşama da çok keyif alıyorum.Her farklı tattadaki surat ifadesi çok hoşuma gidiyor.Herkes ilk 6 ay anne sütü ver desede benim oğluşum 5 aylıkken ben yeni tatlara başladım çünkü ek gıdaya geçişe kadar uzun bir zaman katedicez.Bunun için 4-6 ay arasının en ideal zaman oldugunu düşünüyorum.

Hiç yorum yok: