29 Mayıs 2008 Perşembe

babamızı özledikk




bu haftayı annemde geçiriyoruz.annemlerle evimiz arasında mesafe var.genellikle annem yağızefe'ye pendikte baktı.kendi tabiriyle bu hafta psikolojisi pendikte değil kayışdağında bakmak istemiş. :) Ben işten çıkar çıkmaz trene ondan sonrada hızla minibüse biniyorum koşturmacayla da yürüyorum neden mi?çünkü oğluma bir an önce kavuşmak için.çalışan anneler nedemek istediğimi anlamıştır...


babamızın işi evimize yakın doğal olarak işten geç çıkınca evimize gidiyor.annemlere geldiğinde hem daha geç geliyor hem sabah erken çıkıyor yola :( bu haftada işlerinin gece 23:00 civarı bitmesi nedeni ile 2 gündür görüşemiyoruz.Dün akşam babamız sık sık arayıp yağız efenin sesini dinledi.Babası konuşurken oğluma 'oğlumm seni çok özledim sende babanı özledin mi' diyordu.şimdi oğluşumun yerine ben cevap veriyorum.seni çok özledik babasııı.


Neyseki bu akşam gelecek babamız..

Hiç yorum yok: