9 Haziran 2008 Pazartesi

Bitanecik Oğluşummun Dilinden


ben artık büyüyorum annemde tüm kalbiyle benim yanımda artık çok rahat dönebiliyorum,dönmekte çok hoşuma gidiyor haa...annem artık yere battaniye serdi onun üzerinde oynuyorum yoksa beni çekyatların üzerinde falan tutamaz o arkasını döndüğünde ben uçuşa geçerim:)
Anniş neverse yiycem sanki ondada ayrı bir heyecanlanıyorum.

Buarada dün babişko ile çok eğlenceli vakit geçirdim bol bol oynadık müzikte açtı babam nasıl heyecan yaptım hareketler falan bende.

Bugün anneannem beni dokt götürdü .Sünnet sonrası enfeksiyon kapmışım halbuki o kadar titiz bakılmıştım ama bebeklerde erken sünnetin dezavantajıymış.Çarşamba günü iltihabını akıtcaklar canım çok acımaz dimi anne :(

Annem artık hızıma yetişemiyor :) Evde bişey yapmasına izin vermiyorum.Bu sabah aceleyle çantamı hazırladı anneannemler için.foto mak. unutmuş bu hafta resimsiz geçeek yani.ehhh be anne aklın nerde :)


Hiç yorum yok: