27 Mayıs 2008 Salı

Canım oğlum..


sana duygularımı nasıl anlatıp nerden başlayacağımı bilmiyorum.Gerçi anlatacaklarım kelimelere bile dökülmez ama ileride bunları okumaya başladığın zaman,inanki benim hissettiklerimi o an sende yaşayacaksın.

canım oğlum 11/01/2008 'de saat 18:30'da hayata merhaba dedin.aslında seni öyle sabırsızlıkla beklemişiz ki...

Ameliyathaneye çıkarken ameliyathane kapısının önünde anneanneni ve babanı görünce heyecanım birazda olsa yenildi.epidural sezeryan olacağım için hem korku,heyecan ve sevinç biaradaydı.seni ilk ben görecektim annen olarak ve gerçekten öyle oldu sen ağlarken ben seni kokladım bile...seni bebek odasına götürürlerken beni uyutmuşlar sonra ben odaya indim ve sabırsızlıkla seni bekledik.sen geldin ve hayatımıza hoşgeldin paşam diyerek yeni bir hayata merhaba dedik oğlum.

Hiç yorum yok: